نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: آینده جهان از آن اسلام است و آینده اسلام را مبلغین دینی در دست دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آیت الله “مصطفی علماء” در دیدار با جمعی از طلاب جوان استان کردستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای آینده گفت: باید برای آینده برنامه ریزی و مدیریت داشته باشیم و نباید بین شیعه و سنی هیچ اختلاف بنیادی باشد، اگر هم اختلاف جزئی در فروع هست، باید این اختلافات را در حوزه های علمیه حل کنیم و آن را میان مردم نکشانیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز کارمان سنگین است، زیرا ابهت اسلام در حال ظهور است ، باید تصورمان را تقویت کنیم و به قرآن تمسک جوییم، زیرا قرآن بر همه چیز اشرافیت دارد.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید در پی معرفی اسلام ناب باشیم ، زیرا ملاک مسلمانی ما و استناد همه ما باید ، قرآن، فرمایشات رسول خدا(ص) و آل بیت و سنت حضرت باشد، تا بتوانیم با استناد به این مواهب نورانی و بر اساس فطرت انسان ها منویات اسلام را پیش ببریم.
وی تصریح کرد: اسلام ناب هیچگاه کهنه نمی شود، زیرا فطرت کهنه نمی شود، پس باید با این تفکر و دیدگاه سر سفره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بنشینیم ارتزاق کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از طلاب جوان استان کردستان برای بصیرت افزایی خاطر نشان ساخت: باید همه ما مراقب باشیم ، مواظب باشیم و از دین، سنت و قرآن و پیامبر دفاع علمی کنیم، زیرا به دلیل کم کاری ما دشمنان امثال داعش، طالبان و … را به نام اسلام معرفی کردند، گروه هایی که هیچ سنخیتی با اسلام ناب نداشته بلکه از حیث اصول و فروع در تضاد کامل با اسلام هستند.
این استاد حوزه های علمیه بیان داشت: امروز به برکت اسلام ناب،برای دنیا حرف داریم، لذا باید همه سخنان ما بر اساس قرآن و سخنان رسول خدا(ص) باشد ، زیرا اگر به سخنان پیامبر مراجعه کنیم ، و بر اساس نص صریح قرآن کریم عمل کنیم ، هیچ مورد اختلافی در اندیشه های ما وجود نخواهد داشت.
امام جمعه کرمانشاه افزود:همه ما باید با مطالعه و مداقه در محور و جوهر دین ، به روز باشیم و ببینیم اسلام و رسول خدا(ص) از ما دقیقا چه می خواهند، باید تجربه اندوزی کنیم و تحت رهبری و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، آماده مقابله با توطئه های استکبار به سرکردگی آمریکا باشیم.