نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه : اسلام ناب محمدی(ص) که توسط حضرت حجت استقرار می یابد، منجی تمام جهان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، در دیدار آیت الله علماء با مداحان استان کرمانشاه ، بر ضرورت جذب حداکثری جوانان در مراسم امام حسین(ع) تأکید شد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت تفکر در ذات و جوهر دین افزود: اصل دین همان است که خداوند متعال در رخداد غدیر خم، به حضرت ختمی مرتبت(ص) مبنی بر ابلاغ جانشینی حضرت علی (ع) دستور می دهد، لذا در هیچ برهه ای خداوند متعال دین مبین اسلام را از مفسر و حجت خالی نگذاشته است.
وی با اشاره به اهمیت عزاداری حضرت سید الشهدا تأکید کرد: باید با برنامه های مدون، دقیق و مدبرانه، از ده روز اول ماه محرم نهایت استفاده را داشته باشیم، زیرا بزرگترین امکانات معنوی تشیع در همین باور قلبی به دستگاه امام حسین(ع) است.
آیت الله علماء، ده روز اول ماه محرم را بهترین زمان برای جذب حداکثری جوانان دانست و اظهار داشت: باید از طریق این برنامه ها جوانان را جذب کنیم، زیرا همه شما از طریق همین مجالس جذب اسلام و اهل البیت(ع) شده اید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در هیچ دینی به اندازه اسلام ناب ظرفیت های بزرگ معنوی و الهی نداریم، لذا بایسته است، خدمتگزار خوبی باشیم.
وی خاطر نشان ساخت: ما به نظام و خانواده شهدا بدهکار هستیم، زیرا اگر امروز ایران ابر قدرت منطقه است از برکت اسلام، نظام و مدیریت بی بدیل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد.