نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: اصل ذات اسلام نخبه پرور است، باید ظرفیت را در خود ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آیت الله علما در دیدار با شرکت کنندگان سومین همایش شبکه فرهیختگان فرهنگی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: اصل اسلام نخبه پرور است، باید این ظرفیت را با تفکر در اسلام در خود بوجود آوریم.
امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر توانستیم سر سفره اسلام بنشینیم نخبه هستیم ، زیرا این اسلام است که استعداد های بالقوه ما را شکوفا می کند.
آیت الله علما با اشاره به حرکت امام راحل در سال ۴۲ تاکید کرد: امام راحل با توجه به اسلام و این که در اسلام ذوب شده بود قیام و نهضت خود را آغاز کرد و همگان دیدیم که یک تنه در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادگی کرد، تا اسلام را معرفی کند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این اسلام بود که استعداد شهید حاج قاسم سلیمانی را متجلی کرد ، که توانست آن حرکت های بزرگ را در منطقه برای وحدت مردم مسلمان منطقه انجام دهد و ابهت پوشالی استکبار را بر ملا سازد.
نماینده ولی فقیه خاطر نشان ساخت : اگر می بینید مقام معظم رهبری اینگونه به استکبار نهیب می زند و با قدرت ، استکبار را محکوم می کند ، این تاثیر مستقیم اسلام است ، زیرا این اسلام است که به ایشان قدرت تشخیص داده است.