نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: بانوان از افتخارات کشور هستند که موفقیت انقلاب مرهون حضور آنان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین تکریم و تجلیل از مادران برگزیده استان کرمانشاه که با حضور برخی مسوولین دستگاه های اجرای در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، آیت الله علماء بر اهمیت الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) توسط بانوان تأکید کرد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از تعابیری که حضرت پیامبر(ص) به کار می برد و مورد وثوق سنی و شیعیه می باشد این است که می فرمایند: فاطمه حقیقت من، روح من ، جان من و کسی است که اهداف من را بیان می کند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: حضرت صدیقه (س) بهترین و کاملترین الگو برای بشریت است زیرا با واسطه به وحی متصل است و در مواقع همان الگوی کامل خدایی می باشد.
وی خاطر نشان ساخت: باید از سرمایه ولایت، امامت و رهبری استفاده کنیم زیرا ما با افتخار می توانیم به دنیا اعلام کنیم الگوهای ما در جامعه انسان های کاملی بوده و اگر در طریق الهی آنان حرکت شود، دنیا برای همیشه گلستان خواهد شد.
ایشان افزود: امام راحل که تربیت شده مکتب حضرت صدیقه(س) است با انقلاب اسلامی، توازن شرق و غرب را بر هم ریخت و الگوی جدیدی به نام اسلام ارائه نمود که می تواند در طول دنیا پاسخگوی خیل پرسش های بشر برای زندگی سعادتمند باشد.
آیت الله علماء گفت: بانوان یکی از افتخارات کشور ما هستند و امیدوارم دولت بتواند منویات این بخش از جمعیت را برآورده نماید.