نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: برای برون رفت از مشکلات موجود باید با مشارکت حداکثری ، بهترین انتخاب را داشته باشیم .

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همایش تجلیل از دست اندرکاران کمک های مومنانه که پیش از ظهر امروز در محل سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، آیت الله علما از امام خمینی (ره ) به عنوان رهبری الهی یاد کرد که اقتدار و عظمت امروز ایران مرهون رهبری بی بدیل ایشان می باشد.
وی افزود:امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا مطرح است و اگر می بینیم کشور ما را تحریم می کنند دلیل آن اقتدار ما می باشد ، وگرنه چرا یک کشور ضعیف را تحریم نمی کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالگرد رحلت امام راحل افزود: امام اسلام را مطرح کرد، اسلامی که موفق است و همه جا مطرح و اقتدار امروز ایران نتیجه نگاه مردم به اسلام می باشد.
وی با اشاره به اهمیت کمک های مومنانه تصریح کرد:
امام در تمام برنامه های خود نگاه ویژه‌ای به محرومان داشت و انصافا مردم لبیک همه جانبه ای به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) داده و با همه وجود پای کار آمدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان ساخت : باید محاسبه کنیم ، ببینیم قدیم کجا بودیم و الان کجا هستیم
هر چند مشکلاتی داریم از جمله بیکاری جوانان و مقام معظم رهبری مدظله العالی به رئیس جمهور آینده گوشزد کردند که به فکر اشتغال و کمک به ضعفا باشید ‌، اما انصافا از حیث اقتدار و عظمت با گذشت قابل قیاس نیستیم.
امام جمعه کرمانشاه پیرامون ضرورت شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت:
شرکت نکردن در انتخابات جفا است، به رغم تمامی مشکلات شرکت در انتخابات یک موقعیت آفرینی است و با انتخاب اصلح گره مشکلات موجود زدوده خواهد شد.
آیت الله علما گفت :هر چند امام راحل هر چه می گفت مردم لبیک می گفتند ، اما ایشان همچنان بر رفراندم پافشاری می کردو خوشبختانه ملت ما مشکلات را تحمل و امروز میوه اقتدار را می چیند.

وی پیرامون بیکاری جامعه افزود: ما کشور بسیار ثروتمند ی داریم ، روی طلا خوابیده ایم پس نباید بیکار داشته باشیم ، نباید جوانان ما دچار مشکل شوند. و انتخاب اصلح ضامن مدیریت موفق کشور است.