نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: بهترین موهبت و سعادت این است که بتوانیم در خدمت اسلام و قرآن باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کرمانشاه آیت الله علما در همایش تجلیل از چهره ها و نخبگان برتر قرآنی استان کرمانشاه که به حضور حجه الاسلام والمسلمین اخوان صباغ رئیس دارالقرآن کشور برگزار شد گفت: باید سبک زندگی موفق را از قرآن بیاموزیم ، زیرا قرآن کتاب زندگی، برنامه، سیاست، دیانت و عبادت است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ابعاد متعدد و متنوع قرآن کریم افزود: قرآن ابعاد بسیار زیادی دارد و برای تمام امور زندگی ما برنامه دارد ، زیرا قرآن را زمان تفسیر می کند و موقعیت تفسیر می کند.
آیت الله علما تاکید کرد: قرآن فقط این نیست که در جلدی قرار گیرد و ما با عنوان کتابی از آن یاد کنیم، این قرآن صامت است، بلکه تربیت قرآنی آن است که به عینه در اندیشه و افکار عمومی این خصائص را شاهد باشیم.
این استاد اخلاق حوزه های علمیه تصریح کرد: قرآن ناطق را باید بشناسیم ، تا از طریق آن ها به ژرفای قرآن پی ببریم و آن ها وجود مقدس ائمه معصومین علیهم السلام هستند.
وی افزود: ۱هزار و ۴۰۰ سال است که قرآن کریم بدون کمترین مشکلی در جامعه نور افشانی می کند و در این مدت حتی یک کلمه نه از آن کم شده و نه کسی توانسته یک کلمه به آن بیافزاید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مدیریت موفق امام راحل و مقام معظم رهبری بیان داشت: آن چه که باعث موفقیت امامین در دنیای پر آشوب کنونی شد همین قرآن بود ، زیرا امام راحل و مقام معظم رهبری خود را وقف قرآن کرده اند.