نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: تقوای الهی را شعار خود قرار دهیم تا عیار بندگی را دریابیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در نشست صبح امروز بانوان طلبه حوزه های علمیه استان با آیت الله علماء، از طلاب علوم دینی دعوت شد خود را به علوم زمانه مجهز نمایند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: نباید گذاشت غیر خدا وارد حریم دل شود، زیرا غیر خدا روح تقوا را از بین می برد.
آیت الله علماء با اشاره به عوامل بازدارنگی از معنویت افزود: دلبستگی به دنیا ایستایی روحی ایجاد می کند، زیرا روح لایق تعالی و ارتقا است، نباید اسیر وسوسه های شیطان قرار گیریم، زیرا هواهای نفسانی ما به شدت متأثر از شیطان است.
وی با شاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین اصرار دارند، زیرا لحظه به لحظه انقلاب تفسیر و تبیین دارد، جهاد تبیین از زمان رسول خدا (ص) با قدرت وجود داشته، در کربلا هم همین تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (علیه السلام) باعث ماندگاری عاشورا گشت و امروز می بینیم میلیون ها نفر عاشق دلباخته از سراسر جهان برای ارادت به مولای خویش راهی کربلا می شوند.
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با بیان اهمیت تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید ببینیم موقعیت کشور در قبل از انقلاب چگونه بوده است و الان چگونه هستیم، در گذشته این آمریکایی ها بودند که برای کشور ما تصمیم می گرفتند ، و به عنوان مستشار جولان می دادند.
امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: در متن اسلام مبارزه با ظلم، استقلال و ارزش انسان به شکلی ارزشمند مطرح شده، لذا آن چیزی که ما را نگه می دارد و ارزش می بخشد و عیار می دهد سلامت است ، لذا یکی از شعائر اسلام، سلام است یعنی باطن و ظاهر برای شما سلامتی می خواهم.
آیت الله علماء خاطر نشان ساخت: امروز دنیا روی ایران حساب باز کرده چون قدرت بزرگی در خاورمیانه هستیم، لذا طلاب علوم دینی باید به علوم مجهز باشند و سلامت خویش را حفظ کنند ، درس خواندن و درس دادن فقط برای خدا باشد زیرا یاری خدا را در پی خواهد داشت ، اگر الهی و معنوی تربیت شویم به درجات بالای بندگی خواهیم رسید.