نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: جهاد تبیین ماهیت فتنه و شیطنیت استکبار را آشکار می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در برنامه درس اخلاق طلاب حوزه های علمیه کرمانشاه که با حضور اساتید و روحانیون استان (دوشنبه۹آبان ۱۴۰۱) در محل حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، بر نقش بالای علماء در تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: فتنه و اغتشاش باید محکوم شود زیرا امنیت کشور را مختل می کند، اعتراض با ترور کردن متفاوت است، زیرا در هیچ کجای دنیا معترضان آشوب و کشتار نمی کنند.
وی افزود: البته باید دانست انقلاب اسلامی از این قضایا زیاد به خود دیده و جمهوری اسلامی به واسطه تاثیر شگرف در دنیا و منطقه مورد خشم استکبار جهانی است لذا باید همواره منتظر این رخداد ها باشیم.
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تأکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرماید” اروپا و آمریکا عصبانی و ناراحت هستند که چرا ایران فنآوری هسته ای را تولید کرده و صاحب این تکنولوژی شده است”، اما همه ما باید بدانیم همین آمریکا در زمان گذشته چه جولانی در همین کرمانشاه می داد، لذا همه ما باید در راستای اهداف فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ایشان با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب خاطرنشان ساخت: در گذشته مقدرات کشور دست آمریکا بود، لذا طبیعی است که آمریکا از جمهوری اسلامی ایران عصبانی باشد، در مقابل این جولان آمریکا، امام راحل تماما غیرت بود و همواره اسلام را فریاد می زد، لذا اغتشاشات برای این است که از اصل و بنیاد با ایران و اسلام مخالف هستند و این حجاب و … بهانه ای بیش نیست.
این استاد حوزه های علمیه تصریح کرد:آن چه برای طلاب سرمایه است، رعایت تقوای الهی است، زیرا تقوا اصلی ترین سرمایه است، چون امامین انقلاب اسلامی، با پشتوانه تقوا نظام را راهبری و از حوادث متعدد روزگار محافظت می کنند.
آیت الله علما یادآورشد: تقوا شجاعت، قدرت، وارستگی و بزرگی می آورد، زیرا رضای خدا در تقوای ما نهفته است، باید آگاه باشیم ما در دید و نگاه خدا هستیم و در این حالت دربست در خدمت خدا هستیم، لذا سختی ها طلاب را موفق می نماید.
گفتنی است: در این برنامه تعدادی از طلاب جوان توسط نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه معمم شدند.