نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: در رزمایش مواسات و همدلی ، باید از محصولات کشاورزی بومی استان در سبد کمک ها استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله “مصطفی علماء” روز پنجشنبه در آیین سومین رزمایش کمک های مومنانه کارکنان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که با حضور دکتر فلسفی معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، و سایر مسؤلان این دستگاه برگزار شد، گفت: صواب کردن، یعنی برگشت کار های نیک ما، لذا این فعالیت های داوطلبانه برای کمک به محرومان، از بهترین عبادت ها محسوب می شود.
امام جمعه کرمانشاه افزود: ایران تنها کشوری است که مردم پای کار آمده و در کنار دولت به محرومان خدمت رسانی می کنند و این حرکت مردم در تمام دنیا بی نظیر است.
آیت الله علما تاکید کرد: این که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امسال را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری کردند، معنایش این است که باید تدبیر و چاره اندیشی برای خروج از موانع باشد و بتوانیم نقاط ضعف را شناسایی و آن ها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم در رزمایش مواسات و همدلی از محصولات کشاورزی بومی استان استفاده شود ، بسیار بهتر و مدبرانه است، زیرا این حرکت باعث شکوفایی و کاشت محصولاتی مانند برنج می شود، که خوشبختانه استعداد استان برای کشت این محصول بسیار خوب و مطلوب است.
گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علما، دکتر فلسفی و مهندس حاتمی به ارائه گزارشی از میزان کمک های مومنانه توسط وزارت جهاد کشاورزی پرداختند، دکتر فلسفی گفت: در وزارت جهاد کشاورزی تا کنون بیش از ۳۲هزار بسته به ارزش ۶/۵میلیارد تومان و طی دو مرحله بین محرومان توزیع شده است.