نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: روسای ادرات در قبال تخلفات صورت گرفته در دستگاه مسوول هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار امروز رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه با آیت الله علماء، بر نظارت بیشتر بر تخلفات دستگاه های اجرایی تأکید شد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: مهم این است که سلامت کار لحاظ شود، دیوان محاسبات باید با دقت مراقبت نماید هر چند متأسفانه به رغم اشراف دیوان محاسبات، حیف و میل بیت المال زیاد است.
وی گفت: تخلفات صورت گرفته با عملکرد دیوان محاسبات هماهنگی ندارد، دیوان محاسبات باید نسبت به بیت المال سکوت نکند و بر این تأکید کند که، چرا به رغم نظارت ها، تخلفات بالاست؟
آیت الله علماء تصریح کرد: از اشتباهات صورت گرفته در استان، پروژه نیمه تمام منوریل می باشد،، که اصلاً به صلاح نبود انجام شود، به جای منو ریل می شد از اتوبوس های برقی استفاده کرد و این همه ضرر و زیان را چه کسانی باید پاسخگو باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: باید این حساب و کتاب هایی که توسط دیوان محاسبات انجام می شود، نتیجه بدهد مردم آن را درک کنند و عواید آن به جیب مردم برود.
گفتنی است: در این دیدار ابتدا مهندس علی نیک شمار رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه گزارشی از برنامه ها و اقدامات دستگاه متبوع خود را ارائه نمود.