نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: رسانه ها نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و خنثی سازی توطئه دشمنان دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در نشست امروز(۱۲دی) نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با اصحاب رسانه، از رسانه ها برای روشنگری بین مردم تقدیر شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: باید همگان دست در دست هم، مشکلات مردم را حل کنیم و توجه داشته باشیم عنوان بهترین ارزش انسانی ما کمک به مردم است.
وی اظهار داشت: یکی از بهترین وجوه شخصیتی حاج قاسم سلیمانی مردم داری ایشان بود، یعنی همواره فی المجلس مشکلات مردم را حل می کرد،ایشان با فکر کار می کرد زیرا جهاد تبیین یعنی جهاد با تفکر و خلاقیت آگاهانه.
آیت الله علماء پیرامون شخصیت بزرگ امام راحل تصریح کرد:امام راحل با تعمق و تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد و انقلاب اسلامی را راهبری و مدیریت نمود.زیرا سرمایه امام فقط اسلام بود و با اتکا به همین اسلام ابر قدرت های آن زمان را منکوب کرد.
این استاد حوزه های علمیه تأکید کرد: همه ما باید گم گشته خویش را دراسلام بجوییم زیرا در اسلام همه چیز است و باید کعبه آمال و آرزوهای خود را در اسلام جستجو نماییم.
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه یادآور شد:انقلاب اسلامی شخصیت های بلند پایه ای را ترببیت کرد و باید قدر دان این برکات باشیم ، لذا باید نظام و ولایت فقیه را همگان حفظ کنیم و در اقتدار آن بکوشیم. زیار توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) این است که بیست سال از زمان جلوتر باشیم و برنامه های آینده را درک کنیم و بر اساس آن ها برنامه ریزی نماییم.