نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه: رعایت تقوا مشکلات جامعه را بر طرف می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کرمانشاه آیت الله “مصطفی علماء” ضمن حضور در لشکر ۲۹حضرت نبی اکرم(ص) و دیدار با فرماندهان و پرسنل این لشکر با اشاره به اهمیت حفظ تقوا و پرهیزگاری توسط آحاد جامعه افزود: اگر در جامعه تمامی افراد اعم از مسؤولین و مردم تقوای الهی را رعایت کنند ، یقینا هیچ مشکلی برای اجتماع پیش نخواهد آمد،لذا اینکه می بینید دادگاه ها شلوغ است، گرانی مردم را اذیت می کند و بعضا شکایات زیادی در جامعه داریم ، دلیل عمده آن عدم رعایت تقوا است.
امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن شعائر گفت: شعار اسلام ، سلام است یعنی ما خواهان سلامتی طرف مقابل هستیم و تمام شئون زندگی او را توأم با سلامت می خواهیم.
وی تاکید کرد: همچنان که تقوا و همه مواهب ارزشی زندگی بسیار واجب و ارزشمند می باشد ، باید حقوق تمامی آن ها را هم لحاظ کنیم ، یعنی ، حق تقوا، حق دوستی، حق اولاد ، حق پدر و مادر، تا زندگی دنیوی و اخروی را به جایگاه رفیع آن برسانیم.
شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به محض ورود به مقر لشکر ۲۹حضرت نبی اکرم(ص) با حضور بر مزار شهید گمنام و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.