نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: امر به معروف و نهی از منکر روح زندگی در جامعه است و با وجود اجرای آن جامعه قوام می یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در نشست پیش از ظهر امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور حجه الاسلام المسلمین میرزایی قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد مرکز و حجه الاسلام والمسلمین ترکاشوند مسئول امور استانی ستاد مرکز، برگزار شد، بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از ارکان دین تاکید شد.
آیت الله علماء افزود: بر اساس روایات امر به معروف و نهی از منکر رکن و اساس دین است، یعنی کل قرآن و اسلام همین فریضه الهی است.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همه شئون را فرا گیرد، لذا وقتی امام راحل نظام شاهنشاهی را به جمهوری اسلامی تغییر داد در واقع امر به معروف و نهی از منکر انجام داد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: دین مبین اسلام بر دو پایه محکم استوار است، اول امر به معروف و نهی از منکر و دوم حفظ شعائر دینی، لذا وقتی می بینیم در روز عاشورا جمعیت میلیونی در عرصه خیابان ها حضور می یابند در واقع این دو رکن را توأمان نظاره گر هستیم.
وی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را کاری پیوسته و قدم به قدم دانست و تصریح کرد: باید در اجرای این قریضه الهی به شکل پیوسته و حساب شده با بهره گیری از تمامی عناصر روابط عمومی و ارتباطات بهره برد و نمی شود برای به فعلیت در آمدن برنامه انتظار یک شبه را داشت.