نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: سربازی اسلام توفیق بزرگ و بی نظیر الهی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم روز سرباز که با حضور گروهی از سربازان وظیفه و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، از خدمت سربازی به عنوان توفیق بزرگ زندگی یاد شد.
امام جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع) گفت: امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم سرباز بمانیم، خصوصا سرباز اسلام باشیم و اگر خداوند ما را قبول کند به همه مدارج می رسیم.
وی افزود: دو نکته در فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وجود دارد که همه ما باید برای تبیین آن و فهم و استنباط منطقی آن تلاش کنیم، اول راجع به دفاع مقدس زیرا باید این عظمت زنده بماند و به آیندگان منتقل شود، زیرا باید بدانیم استکبار کار با ما ندارد، بلکه کار با اسلام دارد نمی خواهند اسلام قدرت و عظمت داشته باشد و این مظلومیت اسلام از زمان پیامبر اسلام(ص) تا کنون استمرار داشته است.
آیت الله علما اظهار کرد: این حرکت استکبار را امام راحل به درستی شناخته و جواب خوبی داده است، امام فرمود، «آن ها از اسلام سیلی خورده اند»، زیرا اگر اسلام گسترش پیدا کند، چون با فطرت انسان ها سروکار دارد
استکبار را به زانو در می آورد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اصلا موضوع هسته ای بهانه است، زیرا برنامه هسته ای خودشان بسیار پیشرفته تراست، آن ها سلاح هسته ای دارند و فناوری هسته ای از مال ما مدرن تر است، پس یقین داشته باشید آن ها کمترین مخالفتی با برنامه های موشکی و هسته ای ما ندارند، بلکه اساسا این ها با اساس اسلام مخالف هستند.
ایشان تأکید کرد: همه مردم پای اسلام و کشور و نظام خود ایستاده اند همانگونه که پای دفاع مقدس ایستادند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حدیث تاریخی حضرت امام رضا علیه السلام، که فرمودند «کلمه لا اله الا الله حصن است» و قلعه ای مستحکم که انسانیت ما را نجات می دهد اظهار داشت: این ذکر بزرگ اصالت ما حفظ می کند، زیرا اصلا ۱۲۴ هزار پیامبر(ع) برای بیان همین کلمه لا اله الا الله آمدندچون ذکر توحید خالص و ذکر اکبر است و تمام احکام اعم از واجبات و مستحبات و … در آن مستتر است، بعد امام رضا می فرماید درست است که لا اله الا الله حصن است، اما به شرتها و شروتها و اصل شرط آن ولایت معصومین (علیهم السلام) است، زیرا ما نمی توانیم از هر کسی هر کسی پیروی کنیم و مدیریت او را قبول کنیم.
امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان ساخت: اگر امروز قدرت ایران جهانی شد و دنیا روی ما حساب ویژه باز کرده به دلیل مدیریت بی بدیل امامین انقلاب اسلامی است، زیرا این جنس مدیریت، یک ابر قدرت را به زانو درآورده است.
آیت الله علما ضمن اشاره به مدیریت عظیم و بی بدیل اسلامی گفت: مدیریت ولایت فقیه یعنی کارشناس اسلام و کسی که اسلام را عمیق می فهمد، تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس اسلام مدیریت می کند و همین نوع مدیریت است که جامعه را به این درجه از موفقیت و سربلندی رسانده است.