نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: طلاب و روحانیون استان باید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار آیت الله علماء با طلاب علوم دینی حوزه های علمیه شهرستان روانسر، از جهاد تبیین به عنوان بهترین ظرفیت برای ارائه اسلام ناب یاد شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: طلاب در خط مقدم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارند، زیرا امروز دنیا از اسلام ناب ناراحت است و این که آمریکا با ما مشکل هسته ای ندارد، بلکه از نفوذ کلام ایران در کشورهای اسلامی و منطقه و جهان ناراحت است.
وی با اشاره به اهمیت تربیت در حوزه های علمیه تأکید کرد: باید ببینیم خروجی حوزه های علمیه چه می باشد و بر این مهم اهتمام داشته باشیم تا طلابی متفکر، مخلص و تبیین گر مفاهیم الهی داشته باشیم.
وی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: اخیراً مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با اعضار خبرگان رهبری تاکید مؤکدی بر تبیین دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی داشتند و این از اهمیت اعلام موفقیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در دنیا حکایت دارد.
وی با اشاره صراط مستقیم افزود: صراط مستقیم که خداوند متعال در قرآن دستور داده برای همه ماست، لذا باید ما روحانیون در این مسیر مستقیم که همان مسیر پیامبر اسلام(ص) و پیامبران عظام و معصومین(ع) می باشد حرکت کنیم، زیرا اسلام ناب همین است، که اگر خوب تبیین شود، تمام آزادیخواهان جهان را آگاه و مسلمانان منطقه تحت ظلم و ستم قرار نمی گیرند.
آیت الله علماء گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اتکا به اسلام و نیروی الهی بر استکبار نهیب می زنند و با پشوانه اسلام و مسمانان ایران و منطقه است که اجازه قلدری به آمریکا نمی هند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ثروت های عظیم حوزه های علمیه و کشور افزود: ما ثروت های معنوی عظیمی داریم، ما نهج البلاغه را داریم، صحیفه سجادیه را داریم، صحاح سته را داریم لذا باید محتوی عظیم این ثروت های بزرک را تبیین کنیم.
آیت الله علماء بیان داشت: اصل کار ما تبیین است، زیرا دشمن از همین تبیین ما می ترسد و ناراحت است و مطمئن باشید آن ها هیچ مشکلی با دستاوردهای هسته ای و موشکی ما ندارند، بلکه از تبیین ما ناراحت هستند.