نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: تمامی مسوولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به فکر خدمت به مردم استان کرمانشاه باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در نشست امروز بنیاد مهدویت استان که با حضور دکتر مصری رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این مجمع در حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، آیت الله علماء برلزوم تقویت برنامه های بنیاد مهدویت و استفاده از ظرفیت های استانی برای گسترش این بنیاد تأکید کرد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با امکانات گسترده و خدادادی می تواند بسیار بهتر از این باشد، پس چرا مسوولان مربوطه از این منابع خداد استفاده نمی کنند و چرا این همه ظرفیت عظیم را مدیریت نمی نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از نرخ بیکاری استان خاطر نشان ساخت: معنی ندارد با وجود این همه زمین های مرغوب کشاورزی، آب فراوان و استعداد خدادادی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه این قدر بالا باشد.
وی با اشاره به اهمیت بنیاد های بین المللی مهدویت و غدیر تصریح کرد: تقویت این مراکز برای شناسایی استعداد های استانی بسیار مهم است و این که بتوانیم از طریق برنامه های اصولی این مراکز جوانان استان را به معنویت هدایت کرده و طریق درست الهی را به آن ها آموزس دهیم.
گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علماء بهروز همتی مدیر بنیاد بین المللی مهدویت گزارشی از روند برنامه های این بنیاد و مراحل پیشرفت ساختمان بنیاد مهدویت را ارائه نمود.