نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: همه شهروندان وظیفه دارند در چهار چوب قانون خود را مدیریت نمایند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آیت الله علما در مراسم آزاد سازی زندانیان توسط ستاد اجرایی فرمان امام که با حضور مسوولین قضایی در محل زندان دیزل آباد کرمانشاه برگزار شد، با تجلیل از خدمات این نهاد انقلابی گفت:
ستاد اجرایی امام خیلی تلاش می کنند و همواره آبادانی ایران را مد نظر دارند، این ستاد در کمک های مومنانه بسیار تلاش کردند. آیت الله علما با محکوم کردن عمل زشت سرقت توسط برخی افراد افزود: این درست نیست که به بهانه بیکاری برخی افراد سارق شده و نظم و امنیت را مختل می کنند، زیرا باید به این فکر کنیم که کرمانشاه آب، دام و زمین مناسب فراوان دارد، لذا باید این مواهب مدیریت شوند، تا معضل بیکاری ریشه کن شود، لذا باید بدانیم برخی شهر های استان زمین آن از طلا با ارزش تر است، باید این زمین ها مدیریت شوند و افراد بیکار با کار و تلاش حلال، زندگی دنیا و آخرت خود را آباد کنند..
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید در کنار حرف و جلسه فکر چاره هم باشیم، و نتیجه جلسات را به تهران انعکاس دهیم تا آن ها هم پیگیر باشند و گرهی از مشکلات استان را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام جواد علیه السلام گفت: باید از سبک زندگی و سیره معصومین علیهم السلام نهایت استفاده را ببریم تا آثار برکات آن در جامعه آشکار شود.
آیت الله علما تصریح کرد:
باید بین زندانیان هم فرق گذاشت، کسانی که نادان بوده و احتمال می رود با نصیحت به راه راست هدایت شوند، کمک شوند و افرادی که برای جامعه مشکل ایجاد کرده و امنیت جامعه را مخدوش کرده اند قابل ترحم نیستند.
وی گفت :خداوند هم خمیر مایه تقوا را در درون ما گذاشته و هم کار خلاف را، لذا باید خودمان را مدیریت کنیم، زیرا خداوند متعال هم با تدبیر جهان را هدایت می فرمایند،
امام جمعه کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: روزی برسد که هیچ زندانی وجود نداشته باشد،
وی با انتقاد از شلوغی دادگاه ها گفت: تمام این ها دست خود مردم است و باید در مسیر درست حرکت کنیم و در مسیر قانون باشیم.