نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: دغدغه اصلی من در استان اشتغال جوانان است و همواره بر این موضوع تأکید داشته ام.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در دیدار تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان، با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، نسبت به اشتغال و ازدواج جوانان تأکید شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: متأسفانه بیکاری در کرمانشاه غوغا می کند، لذا همه مسوولان باید با همه توان و انرژی به میدان آمده تا این مشکل بزرگ حل شود.
آیت الله علماء با انتقاد از بیکاری گسترده در کرمانشاه اظهار داشت: باید همگان بدانند که بیکاری در کرمانشاه حرف اول را می زند، بنابراین باید این معضل دغدغه اول مسوولان و دست اندرکاران باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص مشکل بیکاری و ازدواج جوانان با ۶ استاندار حرف های مفصلی زده ام و نسبت به عواقب این معضل هشدار لازم را داده ام اما متأسفانه اهتمام جدی و اساسی تا کنون معمول نگردیده است.
آیت الله علماء پیرامون اهمیت دانشگاه و حرکت های مهم سیاسی گفت: از سال ۱۳۴۲ دانشگاه در خدمت انقلاب بوده و اندیشه های مترقی شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر از دانشگاه به دانشجویان و نسل جوان سرایت کرد.
ایشان با اعلام آمادگی برای دیدار همیشگی با دانشجویان اظهار داشت: من همواره مشتاق دیدار با دانشجویان هستم و دوست دارم در نشست های دانشجویان حضور یابم، اما روسای دانشگاه جلساتم را به جای دیدار با دانشجویان ، با اساتید و پرسنل تنظیم کرده اند.
گفتنی است: در این جلسه برخی از دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون رخداد های استان پرداختند.