نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: یکی از مصادیق بارز مرگ بر آمریکا سازندگی همه جانبه در کشور برای محرومیت زدایی می باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آیت الله “مصظفی علماء” روز شنبه در دیدار با جهاد گران بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در استان گفت: اگر قبل از انقلاب وضعیت روستاهای استان را می دیدید ، میزان فعالیت های بسیج سازندگی را بیشتر حس می کردیم ، زیرا به راستی فعالیت هایی انجام گرفته که با هیچ دوره ای قبل از آن قابل قیاس نبوده است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت باور داشتن و فرصت دادن به جوانان افزود: امام راحل در سال ۴۲ و قبل از شروع نهضت اسلامی امید خود را به حوانان آینده می دانست و همواره تاکید می کرد: یاران من الان در قنداق هستند و دیدیم که انقلاب را و همه فراز و نشیب های انقلاب را جوانان مومن و معتقد مدیریت نمودند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به توانمندی و صداقت جوانان به عنوان یک اصل بسیار مهم تاکید دارندو معتثد هستند باید از جوانان انقلابی برای مدیریت کارها بهرمند شویم.
آیت الله علما خاطر نشان ساخت : مقام مغظم رهبری همواره می فرمایند، حنگ ، گنج بود و هرچه می گذرد به عظمت این فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر واقف می شویم، مصداق بارز آن هم این است که آمریکا جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد.