نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: اسلام ناب متصل به وحی و شکست ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه درکنگره شهدای روحانی استان کرمانشاه (۲۴آبان )که با حضور روحانیت استان و برخی مسوولان اجرای برگزار شد، از شهدای روحانی به عنوان پیشتازان انقلاب اسلامی یادشد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان این که جدال بین حق و باطل تمام شدنی نیست افزود: جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست زیرا ماهیت آن در هر دوره به شکلی دیگر است، بنابراین هم خداوند و رسول خدا قرار است ما را هدایت فرمایند زیرا شعار ما در نماز “اهدنا الصراط المستقیم” است، لذا گروهی با این راه مستقیم می جنگند، اما باید دانست اساس خلقت تسلیم در برابر حق است، لذا جدال بین راه حق و روش باطل همواره بوده و استمرار خواهد داشت.
وی گفت:اساس خلقت و آفرینش ما توأم با سلامت است، لذا باید در پیشبرد اهداف خودمان پافشاری کنیم، زیرا وقتی هدف الهی باشد، مقدس است، امام راحل فرمود “اگر فرودگاه به فرودگاه تبعید شوم اهداف اسلام را پیش می برم”.
آیت الله علماء اظهار داشت: امروز ما اساس حرفمان این است که اسلام ناب شکست ناپذیر است و هیچکس نمی تواند آن را مخدوش کند، زیرا با واقعیت نمی شود جنگید، لذا باید واقف باشیم، وقتی در راه هدف درست حرکت کرده و به تکلیف عمل کنیم ، شکست هم پیروزی است، زیرا اهداف الهی هیچگاه شکست ندارند، چون ماهیت این هدف دفاع از سلامت و کرامت انسانی می باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: اساس انقلاب اسلامی این است که سرتاسر جامعه سلامت باشد، کرامت باشد، زیرا اگر اقتدا به سلام کنیم همیشه موفق هستیم.
ایشان با مهم دانستن نهضت روحانیت تأکید کرد: یک روحانی پیرمرد می تواند دنیا را تکان بدهد و به شرق و غرب نهیب بزند و دنیا را متاثر از اندیشه اسلامی خود نماید، زیرا این حرکت ریشه در اسلام و سخنان پیامبر اکرم(ص) دارد، لذا باید بدانیم به رغم برخی مشکلات انقلاب اسلامی پیشتاز و با قدرت به سوی آینده در حرکت است.