نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: جهاد در راه خدا، ترسیم کننده راه های درست و صحیح است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار تعدای از بانوان جهاد گر استان، آیت الله علماء بر اهمیت جهاد در خدا به عنوان اصلی بزرگ و اثر گذار تأکید کرد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امامین انقلاب بر صراط مستقیم حرکت می کنند، لذا باید ما هم بر طریق الهی آن بزرگان حرکت کنیم، زیرا می دانیم آنها متصل هستند.
وی افزود: اگر با صداقت و سلامت و سویدای دل با خدا حرف بزنیم خداوند هم به ما پاسخ می دهد، و راه را به ما نشان می دهد زیرا امام راحل با اتکا به همین نشانه ای روشن، انقلاب را هدایت و راهبری نمود.
آیت الله علماء تصریح کرد: امروز ایران به عنوان یک ابر قدرت مطرح است و تا زمانی که در مسیر خدا حرکت کنیم، این موقعیت ممتاز حفظ می شود.
امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان ساخت: هدایت مخصوص خداست و سلیقه ای نیست، لذا باید همه ما الهی شویم تا خداوند هم در تمام شئون کمک کند، همان گونه که به امامین انقلاب کمک کرد، تا دفاع مقدس را با آن همه دشمن به ثمر رسانند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: آن چه که در اسلام است همانند یک کد است که به اوج بندگی ما را هدایت می کند، دنیا از امام حساب می برد، هیچکس جرأت نمی کرد به آمریکا کمترین انتقادی کند، اما امام راحل به آمریکا نهیب می زد و از طرف دیگر ابر قدرت شرق را دعوت به فطرت و خداوند می نمود.
امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: ببینید حاج قاسم سلیمانی الهی بود و به آن درجه از اخلاص رسید لذا بهترین راه این است که همه ما موحد شویم توحیدی شویم و در مسیر خدا حرکت کنیم.