نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه: روز جهانی قدس محور وحدت مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در نشست پرچمداران محراب و کارگزاران مساجد اهل سنت شهر کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، بر روشنگری علمای اهل سنت استان برای تنویر افکار جوانان تأکید شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: در سال ۱۳۴۲ امام راحل در سخنرانی مشهور خود در قم خطر اسرائیل را گوشزد فرمود و ضمن حمله به حکومت شاهنشاهی، اسرائیل را هم غاصب و جعلی عنوان کرد و الان به پیش بینی های امام راحل پی می بریم.
وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم با مدیریت انقلاب و تأثیرات شگرف آن بر محور مقاومت منطقه، موجودیت اسرائیل را دچار اضمحلال دانسته و نابودی آن را پیش بینی فرموده اند.
آیت الله علماء اظهار داشت: این در حالی است که در جنگ شش روزه، اسرائیل اعراب را شکست داد و دولت های عربی نتوانستند در مقابل آن رژیم غاصب مقاومت کنند، اما الان به برکت انقلاب اسلامی اسرائیل حتی قدرت نگهداری از خود را هم ندارد.
ایشان یادآور شد: وظیفه علمای محترم اهل سنت روشنگری همه جانبه است و باید افکار عمومی جامعه ، خصوصاً جوانان را نسبت به واقعیات روشن کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل کرونا دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس برگزار نشد، اما امسال برای شکوه این رخداد همه باید حضوری پر نشاط داشته باشند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: حضورمردم در راهپیایی روز جهانی قدس می تواند نقشه های شوم استکبار ، علیه مسلمانان را در نطفه خفه کند وقدرت عظیم جهان اسلام را به رخ جهانیان بکشاند.