نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: اگر این دولت و همه دولت های آینده می خواهند بر مشکلات پیروز شوند، باید از دستورات حضرت امام و مقام معظم رهبری پیروی کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کرمانشاه آیت الله علما در خطبه های امروز نماز جمعه کرمانشاه که با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه و با شرکت مسؤولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به شخصیت ممتاز و آسمانی حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گفت:امام صادق (ع) در طول دوران امامت خود انقلاب عظیمی در حوزه های مختلف علمی ، فرهنگی ،اسلامی و الهی بوجود آوردند، به گونه ای که در حلقه درس او بیش از ۴هزار نفر شرکت می کردند، که اکثر آن ها از دانشمندان و صاحب نظران عصر خود بودند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: امام صادق (ع) با تمام انحرافات فکری ، عقیدتی و فرهنگی مبارزه می کردند، تا حقیقت و ژرفای اسلام محمدی (ص) را به مشتاقان عرضه نمایند.
آیت الله علما در خطبه دوم نماز با دعوت از قاطبه مردم برای رعایت تقوا با استناد به فرمایش امام علی علیه السلام تاکیدکرد: حضرت علی علیه السلام می فرمایند: اگر دلها از تقوا پر نشود، گناه و خلاف جای آن را می گیرد.
وی با اشاره به مناسبت های ماه آذر خاطر نشان ساخت: اول آذر آغاز هفته روشندلان است باید تا جایی که می توانیم به این افراد کمک نماییم تا بتوانند امورات مربوط به خود را انجام دهند، پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل است، که از ابتکارات بنیادی و اساسی ایشان برای حفظ انقلاب اسلامی می باشد.
وی تصریح کرد: به رغم برخی کاستی ها مردم حضوری با نشاط و موثر در صحنه های مختلف انقلاب دارند،زیرا راهپیمایی های مردم در چند روز گذشته گویای این واقعیت است که مردم با همه وجود از دستاوردهای انقلاب حراست می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از قاطبه مردم برای مراقبت و راهنمایی فرزندان گفت: همه ما یک خانواده بزرگ هستیم لذا تربیت و آگاهی بخشی به نسل جوان وظیفه همه ماست و باید همواره مراقب فرزندان خود باشیم.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه به داخل افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود چند اصل مهم را اشاره فرمودند که توجه به این اصول انقلاب را بیمه می کند، که از جمله آن ها می توان به : توجه به ثروت ملی،گسترش رفاه عمومی در شأن نظام، امید نبستن به خارج و نگاه به داخل،مصون سازی اقتصادی از طریق تقویت رونق داخلی و منتظر نماندن برای نتیجه های احتمالی معاهدات بین‌المللی، از جمله توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری می باشد.
خطیب جمعه کرمانشاه خطاب به سران استکبار جهانی گفت: آمریکا بداند، مردم نمی گذارند نا امنی در کشورشان ایجاد شود.
امام جمعه کرمانشاه در پایان با دعوت از دولتمردان بیان داشت: اگر این دولت و دولت های آینده می خواهند در کارهایشان موفق باشند و به آحاد مردم خدمت نمایند، باید راه امام و مقام معظم رهبری را ادامه دهند.