انا لله و انا الیه راجعون در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان عزیز خوزستانی، همگام با سراسر کشور فردا یکشنبه مورخ ۸ خرداد در سطح استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام می شود. این حادثه دلخراش را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، […]

انا لله و انا الیه راجعون
در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان عزیز خوزستانی، همگام با سراسر کشور فردا یکشنبه مورخ ۸ خرداد در سطح استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام می شود.
این حادثه دلخراش را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بازماندگان و خانواده های معزا، مردم شریف ومقاوم استان خوزستان و اهالی مؤمن ولایت مدار و شهید پرور آبادان و همچنین امام جمعه معززونماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
بدون شک خاطرات، ایثار، رادمردی و مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. مردم نجیب و مقاوم آبادان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در برهه های مختلف، وفاداری و جانثاری خود را نسبت به آرمان های بلند انقلاب و شهدا به اشکال مختلف نشان داده اند وبه انحای مختلف گام های مؤثر و همه جانبه ای را در پیشبرد اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برداشته اند.
امیدوارم روح پاک جان باختگان آن حادثه جانسوز در جنت الهی و در کنار شهدای بزرگ خطه خوزستان متنعم به عنایت خاص خداوند متعال باشند.
ضمن آرزوی سلامت و تندرستی مصدومان عزیزاین حادثه، برای خانواده های معزز جان باختگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
مصطفی علماء
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه